Quality Score הוקמה ב-2012 ע"י יוצאי Wix ו-Google ובשקט בשקט, אך בצעדים בטוחים, היא אחת השחקניות המשמעותיות בפרסום באינטרנט בישראל – למרות שהם בכלל עובדים רק בשוק הבינלאומי ■ הם מתמחים בחברות עם נוכחות מאסיבית ברשת, או בלהפוך חברות רלוונטיות לכאלה ■ יצאנו ללמוד עליהם קצת יותר ובעיקר להביא תמונות טובות.
אז מה בעצם אתם עושים?
"PPC – בסקייל גדול מאוד. ועושים את זה מצוין. הסוד שלנו:
- מקצועיות נטולת פשרות של מנהלי הקמפיינים שלנו
- כלים טכנולוגים המאפשרים טסטינג, אנליזה, אופטימיזציה, התראות ודיווח על הקמפיינים
- מתודולוגיה שבנינו בהתבסס על הניסיון הקודם שאיתו באנו ומה שלמדנו בדרך
- הצלחות עקביות שמשאירות לקוחות אתנו לטווח ארוך ומביאות אלינו לקוחות חדשים"
תוכלו לתת לנו הצצה ל"איך זה לעבוד אצלכם?"
"Quality Score היא האנשים שמרכיבים אותה: מוזיקאים, אוהבי טיולים ומסעות, פודי'ז, גיימרים, ספורטאים, אנשי מסיבות ….. תכל'ס, אנחנו אנשים מאוד שונים זה מזה שמאמינים שכל מי שפה מוסיף עוד טעם למרק.
חשוב לנו שאנשים יבחרו להישאר אתנו לאורך זמן, גאים שזה אכן המצב, ומתוך מחויבות הדדית אנחנו מושקעים מאוד בפיתוח המקצועי של האנשים שלנו. ולכן, מעבר להזדמנות להתנסות יומיומית בניהול קמפיינים גדולים עבור מגוון לקוחות בינלאומיים על גבי פלטפורמות שונות, אנחנו מייצרים תכנית מיצוי יכולות ולמידה עבור כל אחד מהם. אנחנו מגדלים אנשים למגוון תפקידים: מתפקידים מקצועיים לניהול, ומתפקידי ג'וניור לתפקידי סופר-אולטרה-אקספרט.
חוץ מזה, אנחנו מקפידים לחגוג את האנשים שלנו ולחגוג איתם ביחד בארוחות צהריים משותפות, חגים, Happy Hours, אנחנו לא מדלגים על אף יום הולדת, חתונה, לידה או אניברסרי של כל אחד בחברה. אנחנו נהנים גם להיפגש מעבר לשעות העבודה, במיוחד כדי לשתות בירה, לשיר קריאוקי, ללכת לים או לעשות ביחד דברים מגניבים אחרים."
איפה כל הקסם הזה קורה?
"משרדינו ממוקמים גבוה-גבוה במגדל אמות אטריום שברמת-גן, רבע שעה מהבית לרוב העובדים שלנו, ושתי דקות מתחנת הרכבת תל-אביב מרכז לאחרים. אנחנו יושבים באופן-ספייס כי ככה אפשר לדבר, לברר, להתייעץ, להתווכח על הפתרון או הדרך הכי-הכי-הכי נכונה ובסוף גם לצחוק על זה. יש פה מספיק מרחב לכדורי-רגל שמתעופפים, ושולחן הפינג-פונג שלנו אבל את רשת הכדורסל היינו צריכים לשים על הראש."
מה התוכניות שלכם לעתיד?
"היעדים שלנו ל 2017 הם: לעבור את ה 100 מיליון דולר בניהול מדיה, להרחיב את המגוון של לקוחותינו לוורטיקליים נוספים, ולמודלים כלכליים שונים על מנת להעלות את הרווחיות.
אנחנו חלק משוק שמתהווה ומשתנה מיום ליום. זה מדהים!! ואנחנו מתרגשים להיות בחזית. אנחנו מצפים לבאות ולוקחים כל שינוי כאתגר מקצועי שימתח אותנו לגבהים חדשים."
משהו שמח לסיום?
"אנחנו מגייסים!! ולכם יש את ההזדמנות להצטרף אלינו. אפשר למצוא את רשימת המשרות הפתוחות שלנו ותאורי תפקידים באתר. במידה ואתם רציניים לגבי המקצועיות שלכם, ומצאתם תפקיד שמעניין אתכם, נשמח לקבל קורות חיים."