(גם) בתעשיית השיווק והדיגיטל קיים חוסר שוויון – רוב הנשים מתוגמלות בשכר נמוך משמעותית ביחס לעמיתיהם הגברים ומעט מידי נשים נמצאות בתפקידים בכירים ■ מדי שבוע, ולא רק ביום האישה הבינלאומי נשים זרקור על נשים מובילות ומעניינות בתעשייה ■ גאים להתחיל את המסורת החדשה עם שירה לוי ברקן (מיקרוסופט), יעל שפריר (פלייבאז) וסופי מלניק אמתי (אאוטבריין), שעשו את זה בענק! והמשותף לכולן; עבדו בתעשיית הפרסום ולא נתנו לתקרת הזכוכית לעצור בעדן.

סופי מגדלת את שלוש בנותיה 'מתוך אמונה שהכל אפשרי – כל מה שהן תחפוצנה' ■ שאלנו אותה על הדרך האישית שהיא עשתה מ'ילדה עולה חדשה' ועד לתפקיד הבכיר בענקית המלצות התוכן וקיבלנו המון תובנות על המתכון להצלחה.

אמא לשלוש בנות, חובבת יוגה, קרוספיט ויין ■ שאלנו אותה על המסלול שעשתה מלימודי עריכת דין ועד לתפקיד הבכיר בחברת התוכנה הגדולה בעולם, למדנו ממנה איך היא דואגת להמשיך ולהתפתח כאשת שיווק ועל השאיפות שלה לכיבוש הפסגה הבאה.

יעל מאמינה שהתכונות שעזרו לה להתקדם הן 'נחישות, יצירתיות וחוסר סבלנות' ■ שאלנו אותה על המסלול המעניין שהתחילה בגיל 17 כקופירייטרית ב'פרסום אריאלי' ועד ההצלחות בתפקידה הנוכחי בפלטפורמת יצירת התכנים הגדולה בעולם.
מכירים מישהי מתאימה שתשמח להתראיין ולתת השראה? נשמח אם תפנו אותה לטופס הזה ואנחנו מבטיחים לחזור לכל אחת ואחת ברשימה.