אדי הוא מומחה Google AdWords ופרסום ברשתות חברתיות. משמש כאסטרטג חיצוני לחברות המובילות במשק הישראלי בתחום השיווק הדיגיטלי עם התמקדות בקמפיינים מורכבים. בנוסף, מרצה ב'הבצפר', 'בסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה ובאקדמיה.
"העצה הטובה ביותר שאני יכל לתת היא לצבור כמה שיותר ידע בשנים הראשונות בתחום. אומנם קריירה היא דבר ארוך, אבל יחד עם זאת לשנים הראשונות יש משמעות מאוד כבדה בהתפתחות שלה. ידע תמיד עומד במרכז ומבחינתי איש דיגיטל צריך לדעת לא רק "לקדם אתר" או "לתפעל מערכת PPC" הוא צריך לדעת אסטרטגיה, מודלים שיווקיים, עיצוב, פסיכולוגיה שיווקית, חווית משתמש ואפילו עמידה מול קהל. מדובר במכלול מאוד רחב של נושאים שאני מאמין שנדרשים כדי להצליח בתחום הזה ובאמת להיות הטוב ביותר.
העצה השנייה שאתן לג'וניורים היא להתחיל לעבוד על "המותג האישי" שלכם ישירות מההתחלה. ולא זה לא אומר לקרוא לעצמכם מקצוענים או מומחים (שזו תוצאה של ידע, ניסיון ואף זמן) או להעניק לעצמכם שם עם גימיק כמו המקדם הסמוראי. המותג האישי זאת הדרך בה העולם הולך לראות אתכם ואתם חייבים אחד חזק כי על בסיסו אם אתם שכירים יגיעו הצעות העבודה ואם אתם עצמאיים אז הלקוחות הגדולים. כדי לבנות מותג אישי קודם אתם צריכים להבין מי אתם כאנשי מקצוע או במילים אחרות אתם צריכים לזהות את הקול האותנטי שלכם, כי זכרו שאתם מתקשרים עם אנשים אחרים P2P) – Person to person) אם לא תהיו אמתיים אין סיכוי שהם יסמכו עלכם או יאמינו למה שיש לכם להגיד. שנית אתם תצטרכו לבנות את הנוכחות האישית שלכם באינטרנט וזאת ניתן לעשות באמצעות פרופילים ברשתות חברתיות, פרסום תוכן מקצועי ומעשיר בבלוג אישי , השתתפות ברעיונות וובינרים, אתר אישי וכו. אסכם ואומר שכל המקצוענים והמומחים האמתיים התחילו מאיפשהו וזה לא היה מלהעניק לעצמם את התואר מומחה אלא מעבודה קשה ויומיומית על הכישורים שלהם, הידע והנראות שלהם וכל זאת תוך כדי דאגה ללקוחות ולקהילה שלהם."
הפוסט נכתב כחלק מפרויקט "12 מרצים עוזרים לג'וניורים":