אנידור הבעלים של סוכנות הדיגיטל Hayde. אוהב תוכן, נושם תוכן, כותב תוכן ומרצה במכללה לניו מדיה ובקריה האקדמית אונו. אוהב לחבר לקוחות לעסקים ולהפוך כל נושא למשהו פשוט להבנה.
"לשכוח את כל מה שלמדתם 🙂 ולהתחיל ללמד את עצמכם תוך כדי ניסוי וטעייה. מדובר בתחום דינמי שלא מפסיק להתעדכן ולהשתנות. ארגז הכלים שקיבלתם הוא חשוב – אבל מי שלא יקפוץ למים מהר, יתנסה (ואף יעשה טעויות) – לא ישרוד. להמשיך ללמוד, לא לפחד ללמד את עצמכם ואף פעם לא לחשוב שאתם יודעים מספיק.
ועכשיו אחרי שכבר הבנתם שנכנסתם לאחד התחומים הדינמיים ביותר, הגיע הזמן להבין איפה המיקוד שלכם.
ההמלצה שלי היא להבין את השפה של כלל הקולגות ובעלי התפקידים אבל ליצור בידול ומיקוד מקצועי בתחום ספציפי. למשל, אם אתם נמשכים לעולמות התוכן – תוכלו להתבדל ביצירת תכנים אטרקטיביים וקידום שלהם בפלטפורמות להפצת תוכן. אם אתם אוהבים לחפור על נתונים – אולי כדאי להתמקד בתחום האנליטיקס והדאטה.
מניסיון, קשה מאוד להיות טוב בכול. מומלץ להבין מה מעניין אתכם ועם מה אתם יכולים ורוצים להתעסק בשנים הקרובות. זה לא אומר שאתם לא צריכים להתעניין בתחומים המשלימים לכם, אם אתם מנהלי מדיה חברתית זה לא אומר שמושגים כמו SEO צריכים להיות זרים לכם. ואם אתם באמת רוצים לעשות את הצעד הנוסף ולהפוך לטאלנטים בולטים בתעשייה – תקימו בלוג ותתחילו לכתוב. כמה שיותר יותר טוב.
אם תבינו שהלמידה אף פעם לא נגמרת, תבחרו מיקוד מקצועי ותתמקדו בו לאורך זמן ביצירת תכנים ובמתן ערך – זה יבטיח לכם קידום והתפתחות מקצועית בהמשך."
הפוסט נכתב כחלק מפרויקט "12 מרצים עוזרים לג'וניורים":