אתגר, מחבר הספר "שיווק בעידן דיגיטלי" הוא יזם. טכנולוג. יועץ. קמפיינר. אוהב לחבר בין בריפים עסקיים, טכנולוגיה ואנשים. בנוסף אתגר מרצה בקריה האקדמית אונו, המרכז הבינתחומי, ספריה ובדיגיטלנט.
"אני ממליץ לכם שתלמדו כל הזמן לעומק ולרוחב. לימוד לעומק – בתוך תחום העיסוק שלכם חפשו כל יום מאמר עומק אחד לפחות שמלמד אתכם משהו חדש בתחום שלכם (לדוגמה – PPC – איך בונים סקריפט בסיסי ב AdWords). לרוחב – מצאו מהם התחומים המשיקים לעולם שלכם ולמדו כל יום משהו חדש בסיסי בעולמות אלו (לדוגמה – בסיס של JavaScript כדי להבין טוב יותר איך להטמיע פיקסלים, משפכים באנליטיקס כדי למדוד בצורה טובה יותר את התנהגות הגולש וכו').
כדי למצוא עבודה – אל תסתפקו בשליחת קורות חיים אלא חשבו על עצמכם בתור מוצר ותעשו לעצמכם קמפיין. בסופו של דבר אתם רוצים שייקחו אתכם למשרה בה אתם צריכים לשווק לקוחות אחרים (PPC, SEO, קופי ועוד). למה שייקחו אתכם לשווק אחרים אם אתם לא תוכיחו למעסיקים הפוטנציאליים שאתם יודעים לשווק את עצמכם? בנוסף, החיים שלכם מאוד קלים – אתם צריכים רק המרה אחת"
הפוסט נכתב כחלק מפרויקט "12 מרצים עוזרים לג'וניורים":