בר התחילה כאסטרטגית קמפיינים ב-Google אירלנד. לאחר מכן עבדה בשתי סוכנויות פרימיום, ביניהן WEBSEM שם ניהלה לקוחות גדולים ומעניינים. לאחרונה יצאה לעצמאות ובנוסף מרצה במכללת HackerU.
"אל תגבילו את עצמכם או תתקבעו על מה שמוכר, קל ונוח. עולם הדיגיטל מגוון מאוד וכולל בתוכו אינספור נישות שונות, בין אם זה PPC בגוגל, רשתות חברתיות למיניהן, שיווק ממוקד תוכן ועוד.
יש כאלו שמעדיפים להתמקצע בתחום אחד בלבד ויש כאלו שמעדיפים לדעת קצת מכל דבר. אני מסכימה עם כך שלהיות "כלבויניק" ולעסוק מעט בכל תחום תוך התפשרות על איכות היא לא דרך נכונה. עם זאת, מניסיוני האישי ככל שתרחיבו את הידע וההבנה שלכם בנושאים שונים כך תצמח הקריירה שלכם לגבהים חדשים. למדו נושא אחד לעומק, התמקצעו בו וכשאתם מרגישים שאתם "שוחים" בחומר המשיכו לתחום הבא שמעניין אתכם. בעולם שמשתנה ומחדש את עצמו כל הזמן, להתקבע על פלטפורמה אחת עלולה להשאיר אותך לא רלוונטי לפני שתשים לב."
הפוסט נכתב כחלק מפרויקט "12 מרצים עוזרים לג'וניורים":
תותחית אמיתית! זכיתי לעבוד איתך ועוד יותר להכיר אותך