ב-1999 הקים אופיר את קומפיוקול, מחלוצות ה-SEM בישראל, ב-2010 הקים את יוניברסל מקאן דיגיטל שם הוא מכהן כמשנה למנכ"ל.

– איזו עצה תוכל לתת למי שרוצה להיכנס לתחום הדיגיטל מרקטינג ולא יודע באיזה תפקיד להתמחות?
"הדבר הכי חשוב בעיני זה התשוקה.
תמצאו תחום מקצועי שגורם לכם לקום בבוקר עם רצון ורעב לעוד, להיות טוב יותר, מקצועי יותר, חדשני יותר, להביא יותר תוצאות ולגדול יחד עם התפקיד. כל השאר יסתדר."
– מהו הדבר הראשון שאתה מחפש בקורות חיים של מועמד?
"WINNER"
– מה הטעות הנפוצה ביותר שאתה נתקל בה בראיונות עבודה שאתה מקיים?
"הטעות הכי גדולה זה לבוא לא מוכן לראיון. חייבים להתכונן היטב. התכוננות טובה מתחילה בלהבין את התפקיד אליו מתראיינים, למידה של הארגון אליו רוצים להיכנס, ורצוי גם להבין פרסונלית עם מי אתה נפגש.
מועמדים שמגיעים אחרי שעשו שיעורי בית והתכוננו לראיון שואלים שאלות הרבה יותר נכונות, מסבירים את עצמם בצורה טובה יותר, וזה מיי ר שיח ברמה הרבה יותר גבוהה עם המראיין ומקדם את הדרך לזהות את הפוטנציאל שבהם."
– הרבה מגייסים רוצים ״ג׳וניור עם חצי שנה ניסיון ומעלה״ – ולמועמדים קשה לצבור את הניסיון ההתחלתי – איזו עצה אתה יכול לתת למי שרוצה להיכנס לתחום בצעדיו הראשונים
"למידה משמעותית של התחום הדיגיטל מרקטינג היא דרך עבודה בפועל. עדיף כמובן שזה יהיה בצמוד למנטורים חזקים מנוסים שיודעים לגדל. בעיני הדרך הנכונה ביותר להיכנס לתחום היא לחפש חברה שהיא מספיק עמוקה ומגוונת, ועם תשתיות אמיתיות של למידה, כזו שמאפשרת לעובדים צעירים לעשות מסלול ודרך משמעותית של צמיחה. תשאלו כמה מנהלים בחברה צמחו מבפנים ותדעו האם החברה יודעת לגדל מנהלים.
אנחנו בנינו מסלול מקצועי עבור ג'וניורים ללא ניסיון קודם, המעביר אותם תוכנית הכשרה יסודית מאד המשלבת בין שיעורים תיאורטיים לפרקטיקה מעשית שמקנה להם את כל הידע והכלים הדרושים על מנת לצמוח ולהיות אנשי מקצוע מהשורה הראשונה."
איזה טיפ היית נותנן לאיש דיגיטל עם שנתיים ניסיון בכדי שישדרג את עצמו ?
"תרים את הראש מהאקסל. אתה מוכר מוצרים לאנשים."