חגאי הקים ב-2008 את מחלקת ה-SEO ללקוחות של דפי זהב (לימים 'זאפ גרופ') והצטרף לסוכנות הדיגיטל WEBSEM ב-2014 ומנהל אותה כיום בפועל.

– איזו עצה תוכל לתת למי שרוצה להיכנס לתחום הדיגיטל מרקטינג ולא יודע באיזה תפקיד להתמחות?
"פחות משנה התחום הנבחר, ויותר משנה המהות. תפקיד שאולי מתחיל מלמטה, אבל ממשיך לניהול מלא של התקשורת עם הלקוח – כולל הבנה של המטרה העסקית של הפעילות (SEO, PPC, SMM…) מלמד המון ומכניס את איש הדיגיטל בצורה מצוינת לעולם השיווק."
– מהו הדבר הראשון שאתה מחפש בקורות חיים של מועמד?
"מכתב אישי – פנייה "אנושית" בנוסף למילוי הסעיפים הגנריים. במקרים רבים,, הפנייה הזאת מעניינת יותר ומעידה יותר על המועמד מאשר העובדות היבשות. אל תוותרו על זה."
– מה הטעות הנפוצה ביותר שאתה נתקל בה בראיונות עבודה שאתה מקיים?
"מרואיינים שמשקרים מכשילים את עצמם בצורה כמעט ודאית. קחו מראיין מנוסה ובעל כושר אבחנה טוב ומרואיין לחוץ שגם מנסה "לשחק תפקיד" ותגיעו לסיטואציה מביכה, שבסיומה כמעט תמיד נמשיך למועמד הבא. היו עצמכם – זה הכי אמין ועובד לאורך זמן."
– הרבה מגייסים רוצים ״ג׳וניור עם חצי שנה ניסיון ומעלה״ – ולמועמדים קשה לצבור את הניסיון ההתחלתי – איזו עצה אתה יכול לתת למי שרוצה להיכנס לתחום בצעדיו הראשונים?
"לחפש בכל זאת את מקום העבודה שמגייס חסרי ניסיון. אני לא מאמין בעבודה בחינם, אבל בהחלט צריך להנמיך את רף ציפיות השכר כדי להכניס רגל בדלת. אולי מעל לכל – קריטי ללמוד עצמאית ולא להתפזר: החלטת שהנושא שהכי מעניין אותך זה SEO? מעולה. שלח קורות חיים וכשתקבל טלפון, היה מוכן לדבר על החידוש האחרון שקרה בתחום."
– איזה טיפ היית נותנן לאיש דיגיטל עם שנתיים ניסיון בכדי שישדרג את עצמו ?
"בכל תחום יש ה-מון דברים נוספים ללמוד. כשאנחנו למדים דברים חדשים ומתקדמים וחושבים כל הזמן איך באמצעותם אנחנו משפרים את התוצאות העסקיות של הלקוח, אנחנו הופכים לאנשי מקצוע טובים יותר ובעלי ערך בעיני עצמנו, בעיני המעסיק וגם – בעיני הלקוחות."