עידן הגיע לעולם הדיגיטל במקרה בשנת 2010 ומאז החל ללמוד ולהכיר את התחום, כיום מרצה במכללת Hackeru ולאחרונה מונה למנכ"ל חברת לינקשייק.

– איזו עצה תוכל לתת למי שרוצה להיכנס לתחום הדיגיטל מרקטינג ולא יודע באיזה תפקיד להתמחות?
"הייתי מציע לו בשלב הראשון לטעום מכל מה שהוא יכול ולאחר מכן להבין מה מעניין אותו. אני מאמין שאם הוא יבין איך עובד כל ערוץ, תהיה לו ראייה מערכתית והוא יוכל לבנות אסטרטגיית דיגיטל נכונה יותר בתחום שהוא יבחר להתמחות"
– מהו הדבר הראשון שאתה מחפש בקורות חיים של מועמד?
"הרקע של המועמד. מה הוא עשה לפני שהוא הגיע לתחום דיגיטל. נוכחתי לדעת שדווקא אלו שעבדו בעולמות תוכן אחרים והגיעו לתחום הזה מרצון ומתשוקה אמיתית, הצליחו הרבה יותר מאשר כאלו ששמעו שבתחום הזה עושים כסף :)"
– מה הטעות הנפוצה ביותר שאתה נתקל בה בראיונות עבודה שאתה מקיים?
"מספרים על התפקידים שעשו במקום על עצמם. חשוב לי להבין מי הבן אדם לפני שאני מבין מה הוא עשה"
– הרבה מגייסים רוצים ״ג׳וניור עם חצי שנה ניסיון ומעלה״ – ולמועמדים קשה לצבור את הניסיון ההתחלתי – איזו עצה אתה יכול לתת למי שרוצה להיכנס לתחום בצעדיו הראשונים?
"מקום העבודה הראשון שלי היה לינקשייק. הגעתי מעסק משפחתי שבנינו שם אתר ועשינו קצת קמפיינים בגוגל ופתאום גיליתי עולם שלם ומעניין. ללינקשייק הגעתי עם ידע מינמלי, בלשון המעטה, והם קיבלו אותי לעבוד אצלם והשקיעו בי פשוט מ-0.
ההמלצה שלי היא למצוא תפקיד בחברה שמוכנה להשקיע וללמד את הפרקטיקה. גם אם השכר יהיה יחסית נמוך."
איזה טיפ היית נותנן לאיש דיגיטל עם שנתיים ניסיון בכדי שישדרג את עצמו ?
"ללכת לקורסים, לדבר עם קולגות, לקרוא מאמרים ובעיקר לפתוח את הראש ולהבין שהתחום הזה תמיד מתקדם, תמיד משתנה ותמיד יש עוד מה ללמוד."