Qualimatch – משדכים אנשי דיגיטל
  • עמוד הבית
  • טיפים מהתעשייה
  • כלים ועזרים
  • חיפוש עובדי דיגיטל
  • חיפוש עבודה בדיגיטל
  • עמוד הבית
  • טיפים מהתעשייה
  • כלים ועזרים
  • חיפוש עובדי דיגיטל
  • חיפוש עבודה בדיגיטל
מאמרים אחרונים
  • "אין דבר כזה אסטרטגיה דיגיטלית, הדבר הכי חשוב היום זה לייצר ערך משמעותי לצרכן בכל פלטפורמה רלוונטית. חברות צריכות להגדיר מחדש את התפקיד שלהן בתוך הEcosystem בו הן חיות ובעיקר לזוז מהר כמו צ’יטה!"
  • 5 הטעויות הרות הגורל של אשת HR
  • Next Case 2017: כנס שיווק דיגיטלי שכולו פרקטיקה
  • איך להגיע מוכן באמת לראיון עבודה בדיגיטל
  • קורות חיים ככרטיס ביקור: מה צריך להופיע ומה ממש כדאי להשאיר בחוץ
  • צעד ראשון בתעשיה? מה לכתוב בקורות חיים ללא נסיון- המדריך המלא
  • "לעשייה הפרסומית בעידן הדיגיטלי אין מגבלה של מקום ומרחק, ולכן בחרנו להתמקם באחד מהמקומות היפים בארץ – באמצע המדבר הקסום של ישראל"
  • צעד ראשון- יריד התעסוקה של Google ישראל למסיימי פרוייקט טאלנט דיגיטלי
  • "קורות החיים הם כרטיס הביקור של המועמד. אם הוא לא מסוגל לכתוב מסמך קו"ח שימכור אותו כמו שצריך, איך יכתוב דף נחיתה, פוסט בפייסבוק או קופי לקמפיין?"
  • זה כבר ידוע שאחד מערוצי השיווק המבטיחים היום הוא שיווק באמצעות מובילי דעת קהל אך הקושי הגדול הוא בהגעה אל המובילים הרלוונטיים – כאן KashKlik נכנסת לתמונה.
Qualimatch – משדכים אנשי דיגיטל
  • עמוד הבית
  • טיפים מהתעשייה
  • כלים ועזרים
  • חיפוש עובדי דיגיטל
  • חיפוש עבודה בדיגיטל
  • עמוד הבית
  • טיפים מהתעשייה
  • כלים ועזרים
  • חיפוש עובדי דיגיטל
  • חיפוש עבודה בדיגיטל
קשה להעריך עובד על ביצוע טוב של המלאכות הרגילות שלו. תיזמו פרויקט חדש, שיהיה רשום על שמכם. כך התרומה שלכם למקום העבודה תזכה לתשומת לב רבה יותר, ותעניק לכם תדמית של ראש גדול ויוזםקשה להעריך עובד על ביצוע טוב של המלאכות הרגילות שלו. תיזמו פרויקט חדש, שיהיה רשום על שמכם. כך התרומה שלכם למקום העבודה תזכה לתשומת לב רבה יותר, ותעניק לכם תדמית של ראש גדול ויוזםPreview
לא לשאול "מה יחס ההמרה הממוצע באתר מכירות", "כמה צריך להיות יחס פתיחה של אימייל" ושאלות אחרות שמתחילות ב"מה הסטדנרט.." בנצ'מארק זה מתכון מצוין לבינוניות, המוטו שלך צריך להיות I MUST DO BETTER NEXT TIMEלא לשאול "מה יחס ההמרה הממוצע באתר מכירות", "כמה צריך להיות יחס פתיחה של אימייל" ושאלות אחרות שמתחילות ב"מה הסטדנרט.." בנצ'מארק זה מתכון מצוין לבינוניות, המוטו שלך צריך להיות I MUST DO BETTER NEXT TIMEPreview
דעו לנהל את הזמן שלכם נכון: תתרכזו ב-20% מהשמימות שבאמת מצריכות את הידע המקצועי שלכם ואת שאר ה-80% תוציאו החוצה לאנשים שאתם סומכים עליהם.דעו לנהל את הזמן שלכם נכון: תתרכזו ב-20% מהשמימות שבאמת מצריכות את הידע המקצועי שלכם ואת שאר ה-80% תוציאו החוצה לאנשים שאתם סומכים עליהם.Preview
אין דבר כזה מוצר משעמם. שיווק קם ונופל על הדרך בה אתם מספרים סיפור, מצאו את הזווית המעניינת וספרו אותה בצורה שתגרום לאנשים לרצות לדבר עליה.אין דבר כזה מוצר משעמם. שיווק קם ונופל על הדרך בה אתם מספרים סיפור, מצאו את הזווית המעניינת וספרו אותה בצורה שתגרום לאנשים לרצות לדבר עליה.Preview
ראו את עצמכם כחלק מהעסק של הלקוח. לא תוכלו לעזור לעסק לפרוץ קדימה אם תסתכלו רק על ביטויים ונפחי חיפוש. בשביל להצליח באמת - הכירו את העסק טוב לפחות כמו העובדים בו.ראו את עצמכם כחלק מהעסק של הלקוח. לא תוכלו לעזור לעסק לפרוץ קדימה אם תסתכלו רק על ביטויים ונפחי חיפוש. בשביל להצליח באמת - הכירו את העסק טוב לפחות כמו העובדים בו.Preview
בקמפיינים שיווקיים חובה להשתמש בפיקסל שמודד המרות, ולא להסתמך על תחושת בטן. המדידה המדויקת היא מה שעושה את ההבדל בין קמפיין נכון ומדויק לקמפיין בינוני.בקמפיינים שיווקיים חובה להשתמש בפיקסל שמודד המרות, ולא להסתמך על תחושת בטן. המדידה המדויקת היא מה שעושה את ההבדל בין קמפיין נכון ומדויק לקמפיין בינוני.Preview
העבודה בתעשיית הדיגיטל מוצפת במידע ושוחקת. כדי להצליח ולבלוט, תקפידו לפעול מתוך תשוקה למקצוע שבחרתם. איך תזהו אותה? התשוקה ממלאת יותר מאשר מרוקנת.העבודה בתעשיית הדיגיטל מוצפת במידע ושוחקת. כדי להצליח ולבלוט, תקפידו לפעול מתוך תשוקה למקצוע שבחרתם. איך תזהו אותה? התשוקה ממלאת יותר מאשר מרוקנת.Preview
אם יש משהו שמלווה אותי כל חיי המקצועיים זה לדעת מתי גוגל נגמר והגולש מתחיל, לא הכל זה אלגוריתם, הרי גם מאחורי הקוד, יש אנשים שמנסים לפצח מה הגולש היה מעדיף, לא הבוט.אם יש משהו שמלווה אותי כל חיי המקצועיים זה לדעת מתי גוגל נגמר והגולש מתחיל, לא הכל זה אלגוריתם, הרי גם מאחורי הקוד, יש אנשים שמנסים לפצח מה הגולש היה מעדיף, לא הבוט.Preview
שיווק דיגיטלי הוא קודם כל שיווק. אל תעשו את הטעות הנפוצה של להסתכל רק על מספרים ופרפורמנס. חפשו מהלכים שיווקיים יצירתיים וצרו מערכת יחסים עם קהל היעד שלכם.שיווק דיגיטלי הוא קודם כל שיווק. אל תעשו את הטעות הנפוצה של להסתכל רק על מספרים ופרפורמנס. חפשו מהלכים שיווקיים יצירתיים וצרו מערכת יחסים עם קהל היעד שלכם.Preview
תראו את התלהבות מהתחום בו אתם עוסקים באמצעות סקירות מקצועיות שאותם תעבירו למחלקה. תבחרו נושאים שיפתחו שיח מעניין שיוביל לחשיבה יצירתית - כך תלמדו בעצמכם ותשפרו את הארגון שאתם עובדים בו בתחום הדיגיטל.תראו את התלהבות מהתחום בו אתם עוסקים באמצעות סקירות מקצועיות שאותם תעבירו למחלקה. תבחרו נושאים שיפתחו שיח מעניין שיוביל לחשיבה יצירתית - כך תלמדו בעצמכם ותשפרו את הארגון שאתם עובדים בו בתחום הדיגיטל.Preview
כמנהל שיווק חשוב לי שהספקים שלי יידעו לא רק את הכלים, השיטות וראשי התיבות החמים בעולם הדיגיטל אלא ישלטו במוטיבציות של הלקוחות שלי, מה מאפיין את המוצר שלי ואיך אני מגיע אליהם בצורה האפקטיבית ביותר עם הצעת ערך שמתאימה בדיוק להם.כמנהל שיווק חשוב לי שהספקים שלי יידעו לא רק את הכלים, השיטות וראשי התיבות החמים בעולם הדיגיטל אלא ישלטו במוטיבציות של הלקוחות שלי, מה מאפיין את המוצר שלי ואיך אני מגיע אליהם בצורה האפקטיבית ביותר עם הצעת ערך שמתאימה בדיוק להם.Preview
קהילה זה קודם כל אנשים, תייצר להם ערך - שתף אותם ברעיונות, בתהליכים. תהפוך אותם למשמעותיים, הם במרכז לפני המותג.קהילה זה קודם כל אנשים, תייצר להם ערך - שתף אותם ברעיונות, בתהליכים. תהפוך אותם למשמעותיים, הם במרכז לפני המותג.Preview
הרבה לפני הטכנולוגיה, סובבו עצמכם באנשי ה"כן". העידן המחובר מייצר אתגרים מורכבים מאי פעם. לכן חשוב לייצר מעטפת של "אנשי הכן": אנשים שמזהים הזדמנויות בראייה רחבה ולא מתקפלים אל מול קשיים בדרך. כך ההתמודדות עם "אנשי הלא" תהיה (קצת) יותר חלקה.הרבה לפני הטכנולוגיה, סובבו עצמכם באנשי ה"כן". העידן המחובר מייצר אתגרים מורכבים מאי פעם. לכן חשוב לייצר מעטפת של "אנשי הכן": אנשים שמזהים הזדמנויות בראייה רחבה ולא מתקפלים אל מול קשיים בדרך. כך ההתמודדות עם "אנשי הלא" תהיה (קצת) יותר חלקה.Preview
לא נעים לקבל תוכן עם "שגיעוט חטיב". לכן, עשו הגהה על הטקסטים שאתם שולחים ללקוחות או מעלים לאתר. מתקשים? תנו לעוד עין לעבור על הטקסט.לא נעים לקבל תוכן עם "שגיעוט חטיב". לכן, עשו הגהה על הטקסטים שאתם שולחים ללקוחות או מעלים לאתר. מתקשים? תנו לעוד עין לעבור על הטקסט.Preview
ניתוח נתונים של התנהגות קהלים הוא הבסיס לאסטרטגיה בדיגיטל, אבל ההצלחות מקורן באינסטינקטים של הבנת התרבות של קהלי היעד.ניתוח נתונים של התנהגות קהלים הוא הבסיס לאסטרטגיה בדיגיטל, אבל ההצלחות מקורן באינסטינקטים של הבנת התרבות של קהלי היעד.Preview
תהליך הלמידה לעולם לא מסתיים. למדו מאחרים וגם שתפו את הידע עם כל מי שמבקש. ברגע שאתם חושבים שסיימתם ללמוד הכל, אתם כבר מפגרים מאחור.תהליך הלמידה לעולם לא מסתיים. למדו מאחרים וגם שתפו את הידע עם כל מי שמבקש. ברגע שאתם חושבים שסיימתם ללמוד הכל, אתם כבר מפגרים מאחור.Preview
כמגייס כישרונות על בסיס קבוע, יש שני דברים שאני מחפש בקורות החיים שמגיעים אלי: יציבות והתקדמות. רק אם אני מוצא את שניהם אני מתקרב לגיוס של כישרון.כמגייס כישרונות על בסיס קבוע, יש שני דברים שאני מחפש בקורות החיים שמגיעים אלי: יציבות והתקדמות. רק אם אני מוצא את שניהם אני מתקרב לגיוס של כישרון.Preview
הקהל רוצה להשמיע את קולו - העניקו לו במה! השתמשו בפסיכולוגיה לטבותכם ופנו לאגו של הלקוח שלכם, שאלו לדעתו ותקבלו יותר מעורבות במותג.הקהל רוצה להשמיע את קולו - העניקו לו במה! השתמשו בפסיכולוגיה לטבותכם ופנו לאגו של הלקוח שלכם, שאלו לדעתו ותקבלו יותר מעורבות במותג.Preview
חפשו את התשוקה האמיתית שלכם! אתם תדעו כשתמצאו אותה, כי מאותו רגע לא תרגישו יותר שאתם בעבודה, אלא פשוט נהנים מהעשייה.חפשו את התשוקה האמיתית שלכם! אתם תדעו כשתמצאו אותה, כי מאותו רגע לא תרגישו יותר שאתם בעבודה, אלא פשוט נהנים מהעשייה.Preview
הלקוח לא רוצה לקנות מוצרים, אלא פיתרון לבעיה או צורך שיש לו. בשיווק המוצר לעולם אינו פיזי, הלקוח בסופו של יום יבחר לקנות מכם בגלל המסר שלכם והערך שהמוצר נותן לו.הלקוח לא רוצה לקנות מוצרים, אלא פיתרון לבעיה או צורך שיש לו. בשיווק המוצר לעולם אינו פיזי, הלקוח בסופו של יום יבחר לקנות מכם בגלל המסר שלכם והערך שהמוצר נותן לו.Preview
יחסי אנוש מצויינים הם חלק בלתי נפרד מהמקצוע, הם מאפשרים לרתום למשימה את העובדים, הספקים ושאר מחלקות הארגון להצלחה משותפת - הצלחה גדולה יותר !יחסי אנוש מצויינים הם חלק בלתי נפרד מהמקצוע, הם מאפשרים לרתום למשימה את העובדים, הספקים ושאר מחלקות הארגון להצלחה משותפת - הצלחה גדולה יותר !Preview

טיפים לתעשיית הדיגיטל מרקטינג

« הקודם
הבא »
קידום אתרים: פבל ישראלסקי
שידוך אנשי דיגיטל איכותיים & משרות החלומות שלהם - Qualimatch
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס